Just Arrived!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Judith - WaarBenJij.nu Just Arrived!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Judith - WaarBenJij.nu

Just Arrived!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Judith

19 November 2007 | Suriname, Paramaribo

Dag lieve allemaal,

Ik ben veilig en wel aangekomen in Suriname. De vlucht naar hier ging echt supersnel, maar ik heb dan ook meer dan de helft van de tijd geslapen. Moest bij aankomst helaas wel een eeuwigheid op mijn koffer wachten... Het wederzien met Dean op het vliegveld was spannend en heftig!! Gisteren zijn we uit eten gegaan, bij wat vrienden op bezoek gegaan en daarna lekker gaan slapen! Vandaag heb ik wat inkopen gedaan, lekker gelunched en willen we gaan zwemmen, het regenachtige weer werkt echter niet echt mee! Deze eerste week hier ga ik even lekker bijkomen van alle school en werkdrukte in NL de afgelopen weken. Daarna weer druk aan de slag met mijn afstudeerstage! Komend weekend staat er een eerste trip naar het binnenland op de planning, heb er nu al zin in!!

Ik mis jullie en houd jullie op de hoogte!

Veel liefs en dikke X
Judith

  • 19 November 2007 - 18:21

    Geert:

    blij te horen, hoop dat je een fijne en leerzame tijd tegemoet gaat, zal je fiets in de gang gaan missen xx pappa

  • 20 November 2007 - 07:28

    Hilde:

    Haai Chickiee!!
    Verschil moet er zijn.. jij ligt lekker op je kont te zonnen en ik zit hier achter mijn pc je heerlijke berichjtes te lezen.. :( Maarja hopelijk kom je weer als een bruin pienter meisje terug met veel cadeautjes die lijken op dilo's :D
    Fijne reis!
    X Hilde en Dennis

  • 20 November 2007 - 09:08

    Dorien:

    Hey!!

    Fijn dat je goed bent aangekomen! Maak er een mooie tijd van, denk niet te veel aan school! Wel heel veel succes met je afstudeerproject. Als je even in de knoop zit moet je maar een mailtje sturen, misschien dat ik je kan helpen!
    Ik zag trouwens dat je de Srefidensi marathon gemist hebt! Ben benieuwd of hij net zo goed georganiseerd was als afgelopen jaar ;)!
    Waar ga je heen van het weekend? In ieder geval heel veel plezier en doe iedereen maar de groeten! Als ik geld over heb kom ik jou en Dean ff bezoeken!

    Kus

  • 20 November 2007 - 12:06

    Kelly:

    Ha Judith!!
    Daar zit je dan weer... in Suriname. Het is allemaal een beetje deja vu-achtig, maar hopelijk voelt het voor jou alsof je verder gaat met een hele leuke tijd! Ik weet niet of je m'n voicemail en sms ontvangen had, maar voor de zekerheid wens ik je nog maar eens veel plezier en succes de komende maanden!

    Big hug!
    x kel

  • 21 November 2007 - 10:24

    Janneke:

    Hee Juudje!

    Nogmaals heel veel succes en super veel plezier! Hoop dat je weer een leuke tijd tegemoet gaan, wel terug komen he ;) Geniet er van!

    Kus

  • 21 November 2007 - 12:54

    Ellen:

    Hoi Judith!
    Gelukkig ben je veilig aangekomen (: Ik hoop dat je een leuke week hebt deze week.. En dat het weer snel beter wordt! Veel plezier! xxxx Ellen

  • 21 November 2007 - 21:36

    Maud:

    Fijn dat je goed bent aangekomen en het meteen naar je zin hebt. Veel plezier de komende week.
    x Maud

  • 22 November 2007 - 13:59

    Jose:

    Hoi meid. Ben zo blij dat het goed met je gaat. Maakte me een beetje zorgen, maar gelukkig stel je het goed. Een hele fijne tijd daar. Niet vergeten. Ik hou heel veel van jou. Liefs mama xxxxxxx

  • 23 November 2007 - 14:08

    Ruud:

    Veel plezier en doe vooral VOORZICHTIG Judith ! Suc6 met je stage en we horen van elkaar.
    gr. Ruud X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 December 2007

Merry Christmas & A Happy 2008

13 December 2007

18 November tot 14 December

19 November 2007

Just Arrived!!
Judith

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 6770

Voorgaande reizen:

18 November 2007 - 18 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: